onsdag 6. mai 2009

Just showing some Betty love



Jeg har det veldig bra for tiden, det må bare sies. Selv om jeg er like singel som før :p Trenger ikke være en bestemt årsak til å være gla' laks vel(?). Syns at det kan være grunn nok det å sette pris på det man har, og nyte livet og våren. Har begynt å tenke stadig mer positivt, og da har det skjedd positive og hyggelig ting for meg. Tidligere kunne jeg altfor ofte sture og tenke på alt som var galt i livet mitt. Hvorfor føle på vonde følelser når man kan føle på de gode, er vi mennesker fordømt til det? Var så merkverdig når så mange fine ting skjedde bare jeg så litt mer lyst på livet...

Regine Stokke har absolutt inspirert meg. Det må også understrekes. Fikk meg til å skamme meg over hvor mye vi mennesker generelt krever av livet. Alt skal være totalt perfekt, og alt skal helst oppnåes med en gang. Ellers setter vi oss ned og sturer. Ikke bare det, overser hvor vakkert det vi kaller livet kan være fordi det er så mye lettere å tenke negativt, føle på fortvilelsen og mørket. Regine kunne gjerne hatt et A4 liv som hun sier, bare hun fikk leve. Kreftsykdommen har lært henne å ikke kreve for mye av livet. Spesielt når hun ikke vet om hun lever til bursdagen i juni. Fantastiske Regine, for en enestående reaksjon på en så dramatisk situasjon. Man må vel ha bodd under en stein de siste månedene for å ikke ha fått med seg bloggen til Regine. I hvertfall de som leser blogger i det minste.

Grrr, skal likevel ikke mye til for at "lunta mi tar fyr". Klarte å velte hele tallerken med hamburger da jeg skulle forte meg for å se Ugly Betty. Må sies at det er en av mine favoritt serier da, bruker ikke slå folk og tallerkener og det som er over ende for andre enn hun. Får trøste meg med at dette er noe Betty kunne ha gjort også.

I et annet univers ville jeg vært som søstra hennes, fantastisk attitude og stil! Men ikke i dette universet.



Følte jeg var innom mye forskjellig i dette innlegget, sånn går det når man er overtrøtt! Skylder på det vettu...

Ingen kommentarer: