onsdag 17. mars 2010

Onsdag

Blogging har det plutselig blitt lite av denne måneden, forrige uke gikk i ett. Siden sist har jeg rukket å vært på koselig jentekveld og bytur, jobbet noen vakter på sykehjemmet, sett Alice i Eventyrland og sett på Oscar utdelingen. Penelope Cruz var en av de nydeligste den kvelden syns jeg...



Alice i Eventyrland hadde jeg skyhøye forventninger til, men etter å ha sett en film som Avatar som er helt utrolig i 3D, syns jeg den var litt lite actionfylt og hadde ikke noe spesielt gripende ved seg, men for all del... Den var absolutt morsom, elsket de fantasifulle dyrene, og Johnny Depp var helt utrolig, som vanlig, i rollen som Hattemakeren. Tenkte omtrent ikke over at det var han, selv om han er min store favoritt skuespiller. And the green eyes, cool!

Ingen kommentarer: