søndag 7. mars 2010

Søndag


(Bilde fra Østensjøvannet)

Nå skal jeg snart ut på ski, og humøret er på topp! Så fint vær med sol og skyfri himmel som vi har idag må bare utnyttes.

Ikveld/i natt blir det Oscar utdeling. Vurderer å sitte oppe, og se i hvertfall halvparten om ikke hele showet. Blir i såfall en trøtt dag på forelesing i morgen!


Vakre Audrey Hepburn med sin Oscar. Blir morro å se masse fantastiske kjoler. Også heier jeg på Avatar! Fins ikke maken til den filmen.

Siden sist har jeg hatt en fantastisk fredag, vært på ridetur! Hadde ikke ridd på 9 år, men kunne fortsatt et par teknikker. Trodde jeg skulle få en hest av normal størrelse, men hesten var gigantisk, 1.80 høy over ryggen! Hadde litt høydeskrekk da jeg skulle ned for å si det sånn.. Og liitt skummelt i starten, måtte klamre meg fast da den travet, men ble en stoooor opplevelse! Vi travet gjennom skogen og på små stier. Anonymisert bilde, har ikke det umiddelbare behovet for å bli gjenkjent :p



Ingen kommentarer: