søndag 30. august 2009

Empire of the sun



Har lenge prøvd å finne ut hva denne sangen heter, etter å ha hørt den veldig mye på radio. Endelig fant jeg idag ut at det er Empire of the sun med "We are the people." Fengende sang som sitter lenge, refrenget er så fint!

Ellers var jeg igår på Allstar Teatersport med bl. andre Harald Eia, Helen Vikstedt og Mads Eldøen(Tallak i Max Manus filmen!). Kan ikke si noe annet enn at det var kjempe morsomt! Det hele var improvisasjon, og to lag skulle konkurrere mot hverandre. Det var mye spørsmål til publikum, om de kunne si f. eks et ord på nynorsk(kjærleik) eller hva din mors hobby er(kordirigent), og så lagde de en sketch ut fra dette. Ganske imponerende! Vet at jeg aldri hadde hatt en sjanse til å klare det. Harald Eia valgte å spørre: Nevne en Astrid Lindgren bok som er en skjult skatt som er gjemt i en skuff på et loft et sted. Utfra det ble det en sketch som het Tyttebærskogen. Noe av det jeg lo høyest av og husker best :)

Det var så gøy at jeg har planer om å gå på dette også til neste år! Etterpå var vi i Glassbaren på Chateu Neuff og der dukket ingen andre enn Mads Eldøen opp, og det som sikkert er en kamerat av han, Rolf Kristian Larsen(hovedskuespilleren fra Mannen som elsket Yngve). De spilte jo begge i Max Manus og ble sikkert godt kjente der. Morro at skuespillere kan omgås oss vanlige "dødelige", og ikke bare stikker ut bakveien.

Ingen kommentarer: