mandag 24. august 2009

Episode 01

Da jeg skulle hjem fra en venninne sist lørdag ved 23:30 tiden, hadde jeg følgende samtale med en loser av en heslig mann på Jernbanetorget t-banestasjon;

Heslig Mann: Excuse me, this way to Toyen?
Meg: Huh?
Heslig Mann: Toyen?
Meg: Oh, Tøyen. Yeah, thats the right direction.
Heslig Mann: Did it really take you such a long time to figure it out?
Meg: didn't hear what you said (her ble jeg Pinlig berørt, jeg burde jo huske hvilken retning Tøyen er, men tar ikke tbanen så mye lenger til mitt forsvar)
Heslig Mann: are you high? (ja, faktisk sa han det!)
Meg: No (Jeg måtte bare smile her)
Heslig Mann: are you sure? you look high (OMG. Hvorfor det a?)
Meg: I'm not
Heslig Mann: are you really drunk?
Meg: No
Heslig Mann: you look drunk (OMG) Why aren't you drinking on a Saturday night? (hadde vært på besøk hos en venninne, man er jo uansett ikke en loser om man ikke fester hver eneste lørdag. Herlighet.)
På dette tidspunktet snudde jeg meg bort, hadde gått hvis det ikke var for at jeg satt i en trapp, og tbanen ikke hadde kommet enda. Kjenner at jeg blir mer og mer freaked out, hvorfor kan han ikke bare gå?!? Neida, han står der og venter på svar. Prøver å signalisere at jeg vil være i fred.
Heslig Mann: are you a student? (hva har det med saken å gjøre? drikker ikke studenter nå da? eller spør han bare av nysgjerrighet?)
Meg: I have to go now (hadde fått nok, reiste meg og gikk bortover stasjonen, følte meg litt skjelven faktisk. Kjente på meg at han ønsket at jeg var både dopa og full så han kunne følge etter meg og finne et sted å Seksuelt Utnytte meg på(!). Fysj(!) Kom så brått på meg siden det var en voksen mann som faktisk så forholdsvis normal ut, ikke var uteligger, heller ikke synlig berusa/påvirka. Eneste å påpeke at han hadde en stygg oransje jakke på seg. Lots of freaks out there! Om han ikke var gal og psykopat, var han i det minste en kjiping som plager en stakkars jente som prøver å komme seg trygt hjem en lørdagskveld)

Ingen kommentarer: