søndag 6. september 2009

Coco før Chanel



Da det igår sto mellom Public enemies, Upperdog og Coco før Chanel valgte vi å se sistnevnte. Det angret vi ikke på, det var en fin og til tider trist film med mange vakre bilder. Coco var litt av en dame som kom fra fattigslige kår og ble et stort ikon. Sånne historier syns jeg er veldig fascinerende. Audrey Tautou spilte henne perfekt og var nydelig som alltid :) Spøkte med at vi skulle dra idag og se Coco Chanel and Stravinsky...kunne gjerne gjort det jeg, men fikk ikke venninna mi med meg. Vil gjerne se fortsettelsen på livet til Coco så snart som mulig.

Var fint å komme seg en tur på kino igjen, kino blir altfor sjelden! Er ikke ofte noen vil være med meg på kino, blir gjort andre ting, og det er i grunn ganske trist. Kan ikke huske sist og hvilken film jeg så da engang. Gimle kino er en av mine favoritter, der er det bare å synke ned i de gode setene. Gjennomsnitlig er det nok flere eldre der, man omringes av fine fruer som koser seg med portvinen sin, men I'll take that anyday enn høylytte og plagsomme fjortiser. Slipper i det minste at småguttene stjeler brusen min som den gangen på Colosseum.

Ingen kommentarer: