mandag 21. september 2009

Konsert på en mandag



Igår var ikke en av de beste søndagene jeg har hatt, da festen på lørdag med ett ble altfor morro... Var ikke i form til blogging eller noe som helst annet med andre ord. Tilbrakte hele dagen i senga, syntes veldig synd på meg selv kvalm som jeg var, og med gnagesår i tillegg på hæla etter å ha gått for langt med mine nye høyhæla. Neste gang blir ikke like mye hæla i taket, høhø. Det var det jeg satt igjen med etter denne helga. Æsj og au. Neida, hadde det i hvertfall veldig koselig mens det varte. Har lært til neste gang. Hva var det igjen? Ja, å ikke blande 5 forskjellige drikkevarer. Det kan fort bli litt av en suppe.

Enough said.

Det går egentlig i ett, har vært på forelesing om sosialisering på 2 timer(heldigvis), og ikveld skal jeg på Tori Amos konsert!!!

Har vært fan siden jeg var rundt 10-12 år og hørte "Silent all these years", "Winter" og "Precious". Den første syntes jeg var fantastisk, den traff meg virkelig, og fremdeles den dag idag er den en av verdens vakreste sanger for meg. Fant selvfølgelig en video på youtube av Tori som fremfører den på rundt tiden den kom ut.


I've got 25 bucks and a cracker, do you think its enough to get us there?

"Cornflake girl" er en annen klassiker.


You betcha liiife it is!

Ingen kommentarer: