søndag 13. september 2009

Helgens utskeielser



Helgens utskeielser var faktisk ikke alkohol (wow!), men en utrolig god sjokolade fra Freia som er ny. Har jobbet med skoleting hver dag i over en uke, så ble bare til at jeg hadde en helt avslappende kveld hjemme igår. Digg!

Kjøpte både den med karamell og valnøtt, og den med yoghurt og bringebær. Den med karamell var helt ok, veldig mektig, kommer nok ikke til å kjøpe den igjen. Mye fordi den med yoghurt og bringebær var himmelsk god. Spiser mye sjokolade, og har nok blitt litt kresen, men denne skuffet ikke. (Høres sikkert ikke godt ut med bringebær i sjokolade, men det var det altså!)

Ellers har hele dagen gått til å skrive oppgave om utvikling og skolen som institusjon. Puh. Kanskje legger jeg ut oppgaven her når den er ferdig, var for mange spennende momenter til å bare nevne noen.

1 kommentar:

Kathleen sa...

Hver gang jeg ser den sjokoladen tenker jeg "Hm, skal, skal ikke" og det har blitt til ikke, men jeg må jo smake den en gang uansett.