torsdag 24. september 2009

Let's go.. I am not your senorita



At det er gått en uke siden forrige innlegg, gjør at jeg føler meg som en dårlig blogger. Eventuelt en som er dårlig på å ta seg tid til å blogge (så fort jeg føler meg stressa).

På Tori Amos konserten var jeg på første rad. Jeg gjentar, første rad! Det var til og med bedre konsert enn forventa... Må vel sies at venninnen min egentlig er den som er størst fan. Jeg har ikke hørt mye på albumene til Tori i helhet. Men når Tori har laget en god sang, er den til gjengjeld veldig god. Hun så forresten ikke helt bra ut, og jeg fikk svaret på hvorfor når jeg etterpå leste at hun har tatt botox. Hun som var så vakker og perfekt som hun var, synd!

Nå er jeg snart klar til å ta en tur med danskebåten igjen ikveld :p Denne gangen til Fredrikshavn, men vi kommer ikke til å gå i land engang, hø hø. Er heller lite å gjøre der. Da prioriteres heller søvn, for å stå opp åtte er umenneskelig tidlig på en fridag. Hvorfor dra med danskebåten 3 ganger på et år? Da bare nevner jeg i fleng min venn Harry, taxfree shopping, drinker og danseband. Jag trodde englarna fans, bara bara i himmelen. Det er så ille at det blir morro ut av det!

Ellers kan jeg nevne at jeg skal ha mitt første foredrag på aldri så lenge, på fredag, og foredrag er det verste jeg vet! Tema er utvikling, med vekt på arv og miljø, og det er heldigvis noe jeg synes er veldig spennende. Men jeg er redd!

Ingen kommentarer: