lørdag 31. oktober 2009

Holdepunkt i mørketiden

Jeg gleder meg stadig mer til å dra til Paris, for nå er det kun 19 dager til jeg kan se denne utsikten:



Har blitt veldig motiverende for pensumlesingen min også å ha noe å se fram mot.

Ble lite blogging denne uka, jeg var sliten og det var ikke helt min uke. Akkurat da jeg skulle slappe av med Greys anatomy på tv etter en lang dag på Blindern, oppdaget jeg at jeg hadde fått et virus på facebook som sendte rundt kjempe masse meldinger med virus gjennom videoer og slibrige bilder(av ukjente damer) til ALLE facebook-vennene mine, og meldinger der det bare var et smilefjes til noen. Skjønte i hvertfall ikke poenget med den siste meldingen??!? Hver gang jeg logget meg inn ble det sendt ut mer og mer og mer. Verst var de smilefjesene = :) som så ut som de var fra meg. Kan oppfattes feil :p Flørting eller at man er litt tilbakestående. Slemme hackere. Endte med at vi måtte ringe en operatør som hjalp oss med å slette det. Puh!

Har også skrevet årets vanskeligste oppgave som jeg skal feire er ferdig med studievenninner ikveld! Gleder meg.

Ingen kommentarer: