mandag 5. oktober 2009

Snart i posten

Har shoppet litt på nettet idag, syntes jeg hadde fortjent det etter å ha vært på skolen fra kl. 10 og jobbet med oppgave etter jeg kom hjem kl 13. Rakk en liten tur i høstsola, det var deilig.

Har bestilt "Menn som hater kvinner", endelig skal jeg få sett filmen tilsynelatende alle andre har sett. Håper jeg ikke blir skuffa, sjansen er jo der så mye positivt jeg har hørt om den. Men tror ikke det, ellers hadde jeg ikke betalt 160,- for en film jeg ikke engang har sett.



Har også bestilt Shakiras nye album "Shewolf" som kommer på mandag. HELL YEAH! Har gledet meg siden i vår til det. Det begynte med at jeg hørte på den spanske musikken hennes i 2002, da spesielt Mtv unplugged.
Syns Shakira får ufortjent mye pes. I mine øyne(ører?) har hun kredibilitet når hun produserer musikken selv, skriver tekstene selv, spiller instrumenter, har stemme, har moves og lager sykt underholdende konserter. For ikke å snakke om at hun har etablert 6 skoler(!!!) for fattige barn i sitt hjemland Colombia, er UNICEF's yngste ambassadør, og er den personen som gir mest penger til fattige i Latin Amerika. Stort hjerte, kul musikk.

Jeg kan snakke i evigheter om Shakira, så nå skal jeg bare runde av med album coveret! Kommer tilbake med anmeldelse, sannsynligvis får jeg det neste mandag!


There's a shewolf in the closet, let it out so it can breathe.

Ingen kommentarer: