fredag 2. oktober 2009

Hallelujah!



Jippi, foredraget jeg gruet meg veldig til er nå over! Jeg hadde ikke hatt foredrag på lenge, og var veldig i tvil. Alltid en lykkefølelse når man er ferdig med sånt :) Stemmen skalv, men holdt.
Rart det der, hun jeg hadde foredraget med hadde ikke hørt noe nervøsitet på meg i det hele tatt. Jeg hørte innimellom en redd, liten skjelvende stemme som kom ut av meg selv, istedenfor min normale stemme. Tenkte katastrofetanker som; det her kommer aldri til å gå, jeg blir nødt til å avbryte og si at jeg ikke greier det! Men da jeg fokuserte på innholdet klarte jeg å hente meg inn igjen. I survived, det gikk faktisk fint! Dette er hva vi på spesialpedagogikken ville kalt en god mestringsopplevelse, haha :) Det er faktisk en milepæl for meg å få det til, foredrag er absolutt ikke min greie.

Ikveld skal jeg spise fårikål og se X-factor. Elsker fårikål! Heier på den svaksynte jenta som spiller gitar, hun har en nydelig, lys stemme. De gjorde det litt dramatisk på reklamen, og fikk det til å virke som det var en sjanse for at hun røyk ut. Men sikkert bare en måte å skape litt drama og få flere seere på.

Ellers kan jeg nevne at jeg har kjøpt meg et stripete og fargerikt skjerf fra Accesorize, et sånt type skjerf som jeg har ønsket meg en stund. Tror det kan bli fint til den svarte og hvite vinterkåpen min. Typisk nok er det min jobbhelg på sykehjemmet, så jeg får ikke ordentlig slappet av denne helga. Får se på det positive; jeg har kveldsvakt i morgen og begynner ikke før 15:15.

Nei, nå får jeg stikke igjen!

Ingen kommentarer: