onsdag 3. februar 2010

Dagens kjøp





Var innom Body Shop idag, og kjøpte Banan shampoen jeg har brukt i noen måneder nå, med stort hell. Prøver ut balsamen også. Body Shop tok inn populære produkter fra 80-tallet, og denne shampoen var en av de. Syns den er like god som en dyr frisørshampoo, og prisen på 80 kr er ikke ille. Merket på håret med en gang jeg brukte en billigere shampoo, det ble ikke like glansfylt og fyldig. Den lukter ikke banan annet enn når man såper den inn.

(Hihi, ordet shampoo ble visst flittig brukt i dette innlegget)

Ville gjøre noe hyggelig på min siste dag på Blindern denne uka før helg, så jeg kjøpte også en te på den lille, koselige tebutikken i Grensen. I heart it. Det lukter så godt der! Teen var også på salg, og det liker man. Den heter Massala Super Te, og skal visstnok smake lakris, sjokolade, peppermynte og chili, men jeg syns ikke den smakte annet enn lakris og litt peppermynte. Hvis man liker lakris er dette teen å kjøpe. Jeg syns den var ganske god, etter å ha brukt litt tid på å venne meg til lakris smakende te.

Ingen kommentarer: