mandag 22. februar 2010

Vinterlei.. vår snart?!


Bilde fra Weheartit.com

Et par andre ting

1. Lei av vinteren! Har lyst til å gå i hi som en bjørn, og ikke komme ut igjen før våren en gang i april. Og jeg som egentlig liker vinteren. Men etter en fredag hvor jeg ikke kom meg på svømming, en lørdag der jeg holdt på å blåse bort og fryse ihjel og der den ene venninnen min ikke kom seg til byen med banen, og en mandag der jeg ikke kom meg på forelesing har jeg fått nok. Alt dette pga at tbanen brøyt sammen, og at bussene kom ikke. Nok er nok...

2. Har spist usunt i det siste. Dårlig samvittighet, nå må jeg ta meg sammen. Cookie dough is på en mandag er ille. Men gir meg selv pluss for å sykle nesten hver dag, og har også svømt noen ganger. Tenker mest på helsa, ikke utseende. Er nok uansett pga vinter og kulde at man stapper i seg alt mulig trøstemat, jeg sliter i hvertfall...

Ingen kommentarer: