søndag 28. februar 2010

Gårsdagen..

..ble bortsatt fra å jobbe, brukt til å ha filmkveld. Så en norsk film jeg lenge har ønsket å se, Upperdog. Den var som jeg trodde en fin og varm film. Den sa noe om sårbarheten som skjuler seg bak det ytre, og bak selv de tøffeste fasader.




Så også en film jeg ikke hadde like store forventninger til, The proposal, med Sandra Bullock og Ryan Renolds. Det viste seg å være en fantastisk morsom og fin film! Ikke ofte at jeg liker romantiske komedier, men denne hadde det lille ekstra. Tror det har noe med at karakterene var spesielt sære og fine mennesker. Og Sandra og Ryan er folk det er lett å like. Bestemora i filmen tok hele oppmerksomheten, så kul vil jeg også bli når jeg blir gammel!





Nå skal jeg snart på jobb på sykehjemmet! Ciao.

Ingen kommentarer: