fredag 19. februar 2010

Saturday at Fridays..

Det var visst ikke meningen at jeg skulle på svømming idag. Bussen kom aldri, og tbanen var innstilt i flere timer. Kjedelige greier, men satser på å få svømt tidlig i morgen. Kan bli deilig! :) Skal ikke klage, har vært masse forsinkelser idag, og det har gått verst utover de som skulle på jobb og skole. Ikveld er det tvkveld med kylling, Uncle Bens sursøte saus og hvitløksbrød.



Gleder meg til i morgen for da blir det jentekveld på Friday's, har planlagt å drikke cosmoes(eller Cosmopolitans om du vil). De er supergode, og man burde vel bare nyte singellivet mens man har det :p Som damene i Sex in the city, de er virkelig noen livsnytere. De to jentene jeg skal ut med er fantastiske venner, som jeg faktisk bare har kjent et halvt år. Likevel er jeg allerede glad i dem! Det skjer plutselig når man minst aner det, at man møter sine sjelevenner. Må si at livet ikke er så verst allikevel, som det først kan virke når man møter på noen hindringer på veien...

Ingen kommentarer: