tirsdag 2. februar 2010

Mandag kveld

Ikveld oppdaget jeg at Sex in the city sendes på nytt igjen fra første sesong på tv3! Da ble jeg glad, har sikkert bare sett halvparten av episodene, siden jeg ikke fulgte med eller likte det på begynnelsen.

Har ellers sett en del youtube-videoer fra Grammy Awards som ble holdt igår. Pink var faktisk en av de som imponerte meg mest. Hun er ikke den jeg hører mest på, selv om jeg absolutt syns hun har mye fine sanger.

Til å være omtrent naken klarte hun å gjøre en veldig vakker og veldig unik opptreden, utrolig nok uten å spille på sex... For hun brukte ikke tiden på scenen på å vise frem nakenhet. Er ikke alltid det gjøres på den måten. Kan sees fra 2 min i videoen.



Beyoncé vant 6 priser, som er ny rekord for en kvinnelig artist! Folk kan si hva de vil om hun, men stemme har hun jo... Hun overrasket i hvertfall meg veldig med å fremføre en mix av "You ought to know" av Alanis Morissette og "If I were a boy". (Flere som er lei av den sangen?!) "You ought to know" er den ene sangen som virkelig minner meg om den turbulente tiden i ungdomstiden min, hehe. Hører fortsatt på albumet, "Jagged little pill". Er snart 10 år siden jeg kjøpte det! Musikk som er evig :) Det var en grei cover, selvfølgelig er Alanis best på sin egen sang.

Ingen kommentarer: